administratie

Financiƫle
administratie

Van uw administratie sorteren tot aan het opstellen en deponeren van jaarrekeningen verzorgen wij uw complete financiƫle administratie.

De volgende werkzaamheden kunt u van verwachten:

  • Uw administratie sorteren en overzichtelijk ordenen
  • Inboeken van uw administratie op ons systeem
  • Aangifte omzetbelasting (per maand, kwartaal, jaar en suppletie)
  • Begeleiden kasboek bijhouden, controleren en afstemmen
  • Controleren, bespreken en Opstellen jaarrekening en aangifte winstbelasting(eenmanszaak/VOF)
  • Opstellen Geconsolideerde jaarrekening, publicatiebalans en deponeren bij KvK
  • Aangifte VPB (vennootschapsbelasting) B.V. of LTD

Salaris
administratie

Heeft u personeel of bent u van plan personeel aan te nemen? Taken zoals loonstrook, contract opstellen en ontbinden nemen wij van u over.

De volgende werkzaamheden kunt u van verwachten:

  • Verzamelen personeelsgegevens conform de wettelijke voorschriften.
  • Bespreking verloningen en kosten van personeel.
  • Opstellen arbeidsovereenkomsten.
  • Salarisberekeningen per week, maand, 4 weken.
  • Loonaangifte, PLO (Periodieke Loon Opgave), Pensioen/Vut/SF opgaven.